تبلیغات شما اینجا
بستن تبلیغات [X]
گزینه های مهمی که باید داخل کارت ویزیت نوشته شود چیست؟

داده های مهمی که می بایست در کارت ویزیت درج شود

درج برخی از داده ها روی کارت ویزیت حتمی است . به‌این مفهوم که در صورت کمبود این داده ها و یا این که خطا بودن آنان , کارت ویزیت به کارتی بی‌اثر تبدیل خواهد شد . از جمله‌ی این داده ها می‌توان به اسم و نام و نشان صاحب و مالک کارت , تخصص , سمت شغلی و داده ها تماس اشاره نمود .

داده های مندرج روی کارت ویزیت برای آن است که تولید رابطه با مالک کارت را تسهیل نماید . براین اساس در جايگاه نخستین بایستی اسم فرد واقعی یا این که حقوقی صاحب و مالک کارت به‌درستی روی آن متن شود . غالبا این اسم با فونتی بزرگ‌تر و گوناگون پباده سازی میگردد ; تا بیشتراز از دیگر داده ها چشم شود . نکته حائض اهمیت دیگر که به هنگام پباده سازی کارت ویزیت بایستی به آن اعتنا کرد گزینش صحیح اسم است . مثلا لزومی ندارد نام شناسنامه‌ای فرد روی کارت متن شود . چراکه اکثری از اشخاص عشق دارا‌هستند در حوزه کاری خویش با اسم مستعار شناخته شوند .

تخصص و سمت شغلی , داده ها گرانبها دیگری است که روی کارت می بایست درج شود . هرچند این مسئله فراوان معمولی به‌نظر میرسد ; ولی در مورد ها متعددی چشم شده که یکی این دو مورد فراموش شده‌است . در واقع بخش اعظمی از اشخاص مرتبه شغلی را با تخصص خطا می گیرند ; و این زمینه سبب ساز میشود که چنین داده ها ارزشمندی منزلت خویش را روی کارت ویزیت از دست بدهند .

تحت عنوان نهایی نکته در‌این مبحث اعتنا داشته باشید که در‌حالتی که می‌بایست داده ها بیشتری در رابطه تخصص شخص , روی کارت ویزیت درج شود ; خوب تر است از فونت کوچک‌تر استعمال کرده و به‌دنبال , مرتبه شغلی و تخصص وی در بخش قابل قبولی از کارت قرار گیرد . ولی می‌توان این داده ها تکمیلی را در پشت کارت ویزیت هم درج کرد .

داده ها مهمی که بایستی در کارت ویزیت درج شود

در غایت داده ها تماس , سومی و پایانی اطلاع واجب است ; که بایستی روی کارت ویزیت ثبت شود . لازم بودن داده ها تماس از این جهت است که موجب برقراری رابطه دربین مالک کارت و مخاطب خواهد بود . طبیعتا هرچه داده ها تماس ساده‌تر و در دسترس‌تری وجود داشته باشد ; قابلیت اخذ تماس بیشتر خواهد بود . در دنیای روز جاری وجود شماره گوشی تلفن اثبات , شماره گوشی و نشانی آدرس اینترنتی , از ضروریات یک کارت ویزیت بی نقص است . در هنگام گزینش روش‌های تماس هم خوبتر است هر دو سمت تماس‌گیرنده و مالک کارت ویزیت در حیث گرفته شود . مثلا ممکن است برقراری ارباط از روش پست الکرونیکی نوشته شده در کارت ویزیت برای مالک کارت بی آلایش به حیث رسد ; البته برای مخاطبان یگانه وی مشقت بار باشد . این در حالی است که در برخی مورد ها و برای مخاطبان دیگر , داده ها تماس در شبکه‌های اجتماعی پر اسم و رسم از تمام شیوه های نقل شده ساده‌تر خواهد بود .

داده ها جانبی کارت ویزیت

آنچه در صدر گفته شد دربرگیرنده اطلاعاتی بود که حضور آنها برای مفهوم یافتن و کاربردی بودن کارت ویزیت اضطراری است . ولی هر کارت ویزیت سازه بر نیازهای مختص , مدل مخاطبان و حوزه عمل میتواند دارنده داده ها بیشتری هم باشد .

لوگو و شعار تبلیغاتی , او‌لین داده ها جانبی است که طرح ظاهری کارت ویزیت را جالب میکند . ولی این داده ها بیشتر برای کارت ویزیت‌های شرکتی کاربرد دارااست ; و برای کارت ویزیت‌های فردی آنچنان جالب نیست .

داده ها ارتباطی مالک کارت ویزیت در فضای مجازی از مورد ها دیگری است که درج آن ها در کارت ویزیت احتمال دارد کارساز باشد . امروزه وب‌سایت منحصر و نشانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی متعدد , پل ارتباطی خیر و خوبی فی مابین مخاطبان و کسب‌وکارهای متفاوت شده‌است . یک سفارش دیدنی دراین مورد , پباده سازی یک کاغذ مخصوص در وبسایت برای دریافت‌کنندگان کارت ویزیت و جهت دهی آن ها به‌این برگه با استعمال از درج QR - Code روی کارت ویزیت است .


ن : بیانی
ت : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)